Alhamdulillah! Putera Aziz Dah Keluar Hospital

KUALA LUMPUR- “Pas tidak perlu hantar isyarat menyuruh saya memohon maaf kononnya saya berbohong kepada rakyat Malaysia dengan mendakwa penyokong Pas memukul saya,” kata Ahli Majlis Tertinggi UMNO Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim, semalam.

Beliau berkata demikian apabila diminta mengulas mengenai tiga keping gambar yang tersebar di banyak laman sesawang menunjukkan beliau tidak dipukul, ditumbuk dan ditendang seperti yang didakwa.

Azeez yang dibenarkan keluar daripada Hopital Kuala Lumpur semalam setelah mendapat rawatan akibat kecederaan yang dialami berkata, beliau menyerahkan kepada polis untuk menyiasat dan menahan mereka yang terlibat dalam kes tersebut.

“Kalau bukan mereka siapa lagi? Saya pasti mereka yang memukul dan terajang belakang saya adalah penyokong-penyokong Pas, berdasarkan pakaian mereka. Saya serah kepada Allah untuk menentukan siapa benar dan siapa salah,” katanya.:

No comments

Powered by Blogger.