Ismail Sabri Kata Budaya Samseng PKR Dah Mula Menular Kat Pemuda Pas! Dalam Blog Mail!

Penamaan Calon Di dun Bagan Pinang bermula dengan insiden yang amat memeranjatkan saya!
Ketika dalam perjalanan ke tempat penamaan calon di Dewan Majlis Perbandaran Port Dickson, Negeri Sembilan Sabtu lalu, saya bersama Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim, (Ahli Majlis Tertinggi UMNO yang juga merupakan Pengerusi Biro Putera UMNO) diimaki dengan kata-kata kesat oleh penyokong-penyokong PAS dan lebih buruk lagi apabila Azeez ditumbuk oleh sekumpulan penyokong PAS yang bertindak di luar kawalan. Saya juga nyaris-nyaris menerima nasib yang sama namun diselamatkan oleh bodyguard saya.

Saya amat kecewa dan terperanjat dengan sikap yang dipamerkan oleh penyokong pihak pembangkang kerana saya mengganggap Penyokong PAS sentiasa berpegang kepada cirri-ciri Islam yang dilaungkan dan diperjuangkan parti berkenaan.

Tindakan ganas ini memeranjatkan saya. Ia memberi gambaran yang buruk terhadap sikap penyokong-penyokong PAS yang sama sekali tidak mengambarkan nilai sebagai orang Islam. Nampaknya, budaya samseng Penyokong PKR telah menular ke Penyokong pas pula.

http://ismailsabri.blogspot.com/

No comments

Powered by Blogger.